Första skoldagen (Min iallafall)

Igår var jag "sjuk", så min första skoldag blev idag.
Första lektionen var inställd, jävla reptillärare som aldrig säger till.
Så vi gick till maxi och köpte nötkräm och lite olika läsker, om man kan säga så.
Sedan skulle vi ha gympa, men den var så gott som inställd. Typ inga hade kläder och dom som hade det fick gymma typ 20 min efter lektionen egentligen skulle ha börjat.
Det var ett kylskåp där inne med köttbullar, potatissallad m.m.
Och massa odiskade muggar! Och en kaffe/choklad automat. Jag och Ida diskade muggarna och köpte varsin dryck. Skitäckligt. Min smakade bark. Alla kräktes av den typ.
Det var även massa muggar med is i?
Vi hällde ut det på bordet och då kom en utvecklingsstörd som jobbade där och sa "Visst är dom fina? Det är värsta konst" eller något. Han la sig i samtal några gånger till sen :S
Men sen flydde jag och Ida till skolan och åt. Jävligt äckligt.
Sen hade vi historia, första riktiga lektionen, woho, kunde åkt till skolan vid 12 .
Sven visade oss allt vi hade fuskat på på inlämningsuppgiften, han slog mig även med papper i huvudet så jag började gråta och behövde gå till kuratorn nästan :( Men idaängel tröstade meg ner de pihöfftes,
:( Idajävel hade kopierat 80% av sin text. Jad hade bara kopierat 47 hihi.
Sedan hade vi musik. Den var tråkig idag ;<
Men vi slutade iallafall 1 timme tidigare.
Så då skulle jag ta bussen hem, men av någon konstig anledning hoppar jag på 404an! Men som tur var kom jag på det och hoppade av vid coop typ. Sen kom mamma och pappa och hämtade stackars Amanda.
Blabla
Hejdå

Kommentarer

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0