Bra dag :)

Jag tog bort massa gamla tråkiga inlägg -.-!
Här är btw en bild på mitt fina paket jag fick:



Jag fick världens största chock när jag öppnademitt skåp idag för första gången på 3 månader. Ojojoj så mycket fula saker.
Vera var hemsk och överaktiv och busig på kulturhistorian. Hon spelade läskig musik som slutade exakt när hon slutade sin sista mening i ett "stycke". Hon spelade även draculalåten :S.

Ove chasade bort mig, Ida och Joakim från datorerna för att han skulle ha lektion där, men när vi loggade in nästa rast så stod våra inloggningsuppgifter där än :(. dumma lurarove.

Vi hade 3timmars form idag. Det var kul. Jag gjorde en fin majs. Den gick sönder. Den blev ful.
Här är Lisa och arbetar.



Jag köpte en macka med en ful ful ful paprika på som såg ut som en banan :(



Vi gick till skälby.. Några tuppar hade rymt som vanligt och det var en gås fyro som gick som en armé :(
Kolla på bilderna, dom är charmiga och busiga!!! (klicka och förstora)

        

       

Vi såg även på red dragon :)! Den var bra.
Bajsbajs.

Kommentarer

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0