Tjena halloj

Inte hänt så jävla mycket idag, hade först matteprov,
vilket gick ganska bra tills slutet av provet :(.
Vi fick sluta när vi var klara.. efter matten har vi alltid en jättelång rast
..som nu blev ännu längre.
Så jag, Ida, Joakim och Lisa gick till maxi i någon evighet. :>.
Lisa hade ångerst över allt!
 
Jag hade mitt hårspänne med en uggla på och för dom som inte vet; Ove är en uggla.
När Ove gick förbi sa Ida: "Där går ju ditt hårspänne"
Och då fick jag värsta paniken och behövde känna så att mitt hårspänne satt kvar :(
ÅÅH

Hade sedan svenska och där började jag skriva en text som ska locka turister
att åka till mallorca ._.  ...

Sedan hade jag datorkunskap och gjorde ett fint videoinlägg
Det stod en person utanför toan så jag blev rädd. Men det syns inte så väl.

OCH NEJ, JAG KAN INTE PRATA UTAN LJUS RÖST OCH AMANDAVARDET-STUK <3



sedan slutade jag.
Då åt jag och Ida, sen kom min fader och hämtade mig. :>
Då åkte vi till maxi och köpte strumpor och sedan for vi hemåt.

Då chillade vi lite, å de då va (H)
Sedan for det ut att övningsköra lite, gick helt o.k alltså.

Sen kom Lovisa hem till mig en liten stund :) <3

Men sen var jag tvungen att åka min väg, för jag skulle på utvecklingssamtal.

Det går tydligen jättebra för mig i matten och dåligt i engelskan :(
Och han klagade på mina svettiga händer, TACK.

Nu har jag tråkigt.
HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: Mohahaha

Han är inte den enda som klagar på det;) haha;D<3

2009-11-19 @ 19:36:08

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0