Shalama

Började denna underbara dag med matte. Ingvar sa ordet "Matta" ida och jag grät av både lycka och sorg.
Dock bara vi som vet den ljupa hemligheten om varför vi dog ang ämnet.

Efter matten hade vi lång rast :D! Då svävade jag och fröken Ida till maxi. Det var kanske 22 minusgrader ute.
Vi köpte korvar.
Sedan vandrade vi tillbaka och hade svenska. Vi hade dumt adhd-panik.
Det kanske vi har alltid men.
Vi gick ut och lekte amandavardet flera gånger, hade tänkt att lägga upp en video på det, men alla blev så fula :(
Det får komma imorgon eller något istället :D!

Sedan hade vi datorkunskap och övade inför ett prov :(

Sen slutade vi. Förvånadsvärt nog stannade vi inte alls mycket i övertid i skolan utan vi stormade in till Ove
Och snodde äpplen och sedan började vår långa färd in till stan.

Vi åt pommes på molly malones <3
Ida köpte en jättevacker orange tjocktröja.
Orange dvärg har nu fått en ny innebärd, eller vad det heter.
Även jag köpte en tröja, dock ganska hemsk.



Sedan for vi hem till ida och åt mat. Och såg på "little miss sunshine" Mycket vacker film.
Sedan fikade vi.
Sedan såg vi på konstiga program.
Sen for jag hem!

Bajbaj :o

Kommentarer
Postat av: Illevik

Det stavas djup

och det heter innerbörd inte innebärd



Stormade in till Ove ;(

Hemska svan

2009-11-05 @ 08:29:48
Postat av: Anonym

Innerbörd heter det inte heller dock

Innebörd. D:

2009-11-05 @ 16:48:50

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0