Halli hallå.

Idag har det varit en ganska hatvärd dag. Fast som tur är har jag haft 
lyckorus hela dagen, så jag överlevde :D!
 Hade först matte. Ingvar sa "pappir" igen :(.
Och jag frågade honom om det var han som bodde nära mig och det var det<3
Lektionen höll på i runt 6 år, men tillslut släpptes vi fria.
Sen hade vi svenska och skulle påbörja en insändare. Jag ska skriva om jehovas vittnen :(
Sedan hade vi en rast på kanske 2-3 evigheter.
Joakim och Ida försökte få mig att följa med till maxi.
Jag vägrade.
Då misshandlade dom mig :(
Dom slog på mig och petade på min mage m.m :(
Tillslut gav jag mig.
Jag köpte monster =D! och ida köpte vaniljcola till mig :D
Så jag drack runt 800 liter.
På klasstiden hände inget hemskt utom att Ove lånade pennor av mig :(¨
Sedan slutade vi.
Efter skolan åkte jag hem med bussen (inte så konstigt kanske)
Då kände jag att jag nästan kissade på mig :(.
Det blev värre och värre och jag dog nästan!
Gudars skymning sådan sorg. Fatta smärta?
Så jag skickade ett panik-sms till pappa att han skulle hämta mig på busshållplatsen.
Det gjorde han<3
Tacka gud att jag lever.
Nu har jag varit på toa kanske 60 gånger denna timme :(.
Ska aldrig mer dricka drickor.
:(
:(

Nu dricker jag te och äter knäckebröd :>
Sen ska jag öva på min hobby :D - att ha datorn T_T

Hajdo

Kommentarer

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0